tyralamyra

Livet pågår någon annanstans

Publicerad 2013-02-11 21:54:35 i Mina tankar,

Tänkte att jag skulle börja blogga igen, har tänkt på det länge men aldrig tagit tag i saken. Som med allt annat i mitt liv just nu, skjuter allt framför mig. Men snart så, snart är det dags för studenten. Jag kan ju hoppas för min egen skull att jag börjar ta tag i livet då iaf..haha. Tragisk. Nä. Men, tänker mycket på vad det ska bli av mig, fast så tänker väl alla som inte har någon plan framför sig. Jag funderar iallafall på att försöka ta mig till stockholm, jag har ju sagt det i många år att jag ska bo där en vacker dag. Även fast jag kanske har tappat mig helt på vägen, men jag kanske ska följa mina föredetta eller om det nu är mina framtida drömmar. Vilket som, det måste väl visa sig. 
 
Jag ska ta mig till skolan imorgon iallafall. Jag har inte varit där sen i onsdags, så är ganskaaaa så uttråkad nu. Och anledningen till att jag ej varit i skolan är för att jag åkt på en dryg jävla ögoninflammation! Men imorgon får folket fan leva med att de kan bli smittade..haha..Jag tror det ej ska vara någon fara, värre är väl att det ser ut som jag storgråter när jag går ut, det är ju inte bara så att tårarna rinner utan ögonen är helt röda också.
 
 
Nääää, nog om detta! Jag tänker börja blogga igen. Jag tror det kan vara bra för min just nu tankspridda knopp.. Haha...just nu....Har alltid varit en liten hyperaktivt, dryg, snorunge som ingen orkat med. Men nu ska jag ta ett bad! På återseende! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela