tyralamyra

kärlek gör inte ont, att vara kär i fel person gör ont..

Publicerad 2014-02-16 23:18:00 i Mina tankar,

Dagarna har rullat på sen sist jag försöker att få allt gå ihop just nu. Funderar på vad jag vill göra i framtiden också. Igår va jag ut med tjejerna, ganska kaosig kväll. Blev lite för full och ja, så blev det. Imorgon tänkte jag att jag ska ta tag i löpnigen, det är faktiskt jävligt skönt att springa när man väl kommit in i det.

Back to helgen, den har för övrigt varit bra. Hade stängning i fredags, väl hemma så bjöds det på god mat och efterrätt. Kvällen blev bra trots att jag inte fick spendera den med mah framtida prins. Haha. Idag har jag haft en tahandommigsjälv dag. Och så har jag spenderat några timmar med mina fyrbenta favvisar. Imorgon börjar en ny vecka, jobbjobbjobb. Hoppas på sol och att det börjar bli varamre också, våren är så välkommen nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela