tyralamyra

Ett år

Publicerad 2014-05-31 22:10:23 i Mina tankar,

Igår var det 365 dagar sen du försvann upp till himlen. Jag är tom, jag saknar dig. Det gör ont och jag förstår inte hur livet kan vara så orättvist. Kee kom till världen idag, hon fick aldrig träffa dig. Jag vet att du skulle vara världens stoltaste och lyckligaste morfar. Som du älskade alla oss barn. Finns inte ord att beskriva, tårarna rinner. Idag har varit en jobbig dag. Igår köpte jag en bok, Kristian gidlunds " i kroppen min" jag brukar aldrig läsa böcker och mins inte sist jag läste. Men jag vill försöka förstå, förstå hur du också kanske kände. Nu ska jag försöka sova, jag hoppas du haf det bra vart du än är. Älskar och saknar dig pappa❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela