tyralamyra

believe in your dreams before they die

Publicerad 2012-10-16 00:47:00 i Mina tankar,

Det gick inte så bra med bloggandet i somras. Men nu känns det som att jag är på ggggg. Och en sak, jag har bara bloggen för min egen skull haha strävar ej efter att bli någon mode blååggare eller så vidare, nöjer mig prima med att vara en random-tönt bloggerssss som ej har något liv.
 
För övrigt så fyllde jag arton i helgen, känns läskigt, sjukt men endå helt fantastiskt. Jag har längtat hela sommaren efter att få gå ut och supa skallen av sig och ha apkul med mina brudar. Men nuså. Nu har jag hela livet på mig att göra det. Helgen har varit helt galet bra, och jag har fått så mycket fint! Tacktacktack till alla som var med och gjorde den grym!
 
Idag har det varit en grå dag med massor av regn bara. Helt sinnes, vart kommer allt regn ifrån? Jag har iallafall varit hemma från skolan, badgirl. Jag vet. Men jag har ej mått nå bra. Nu ska jag kolla på någon film tills jag blir trötter. 
 /godnatt från ett mongo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela